1399-11-06 10:03
599
0
72829
مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد گلستان؛

هیچ مسجدی بودجه دولتی دریافت نمی کند/ اجرای 724 برنامه توسط کارگروه مساجد دهه فجر گلستان

بیکی گفت: دولت توانایی اداره بودجه مساجد را نخواهد داشت بیشتر حامی و نظارت کننده سیاست های مساجد هستند به همین جهت گاهی بودجه های حمایتی را در اختیار مساجد قرار می دهد.

به گزارش گلستان ما، مهدی بیکی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در خصوص برنامه های کارگروه مسجد گلستان در دهه فجر اظهار کرد: با توجه به شرایط ویژه کرونایی امسال سمت و سو برنامه ها عوض شده اما از کیفیت و کمیت برنامه های دهه فجر کاسته نشده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد استان خاطرنشان کرد: امسال در برهه ای قرار داریم که شرایط مهم و حساس است و اگر نگاه ویژه ای به برنامه ها نداشته باشیم می تواند خطرات جبران ناپذیری داشته باشد.

وی افزود: تهدیدات اقتصادی و تحریم ها باعث شده در برخی زمینه ها روحیه مردم تضعیف شود به همین جهت باید به سمتی حرکت کنیم دلگرمی مردم بیشتر شود و در سیاست های خود در رسانه و هنر بگونه ای عمل شود جواب گو در مقابل دشمنان خارجی باشیم.

رییس کار گروه مساجد دهه فجر گلستان با اشاره به لزوم ترویج گفتمان انقلاب اسلامی در مساجد، اذعان کرد: اگر گفتمان انقلاب اسلامی در مساجد تبلیغ شود می تواند تبدیل به گفتمان غالب تبدیل شود.

بیکی یادآورشد: در محور اول دستگاه ها به صورت شرح وظایف ذاتی برنامه ها ی خود را ارسال کردند، در محور دوم بحث کارگروه مساجد برنامه ویژه ای را تعریف کرده تا مانند سال های گذشته برنامه 10 شب ده مسجد را داریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری مساجد استان بیان کرد: پیشانی کار ایجاد میزگرد گفتمان و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی است به همین جهت در هر شب از صنوف مختلف که در پیروزی انقلاب نقش داشتند گفتمان خواهیم داشت که از طریق اینستاگرام آن را پخش می کنیم.

رییس کار گروه مساجد دهه فجر گلستان با بیان اینکه 724 عنوان برنامه تاکنون در کارگروه اعلام شده، تصریح کرد:  در اجرای برنامه ها وسعت آن بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: 816 کانون فرهنگی هنری در استان داریم که 40 درصد اهل سنت و 50 درصد روستایی هستند و 112 کتابخانه در کنار مساجد داریم.

بیکی گفت: دولت توانایی اداره بودجه مساجد را نخواهد داشت بیشتر حامی و نظارت کننده سیاست های مساجد هستند به همین جهت گاهی بودجه های حمایتی را در اختیار مساجد قرار می دهد.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.